Thursday, 7 November 2019

From the Chicken Coop

I haven't done a poultry post for a while, so today's your lucky day! Here's the answers to all the poultry-related questions you've been dying to ask --

Question:
WHY did the chicken cross the road?

Answer:
Cluck you, buddy.


Question:
HOW did the chicken cross the road?

Answer #1:
At the crosswalk, of course, obeying all traffic signals.


Answer #2:
Riding in comfort IN a car.


Answer #3:
Riding in discomfort ON a car.


Question:
How did the chicken cross the RIVER?

Answer:
Isn't it obvious?


Question: 
What does it look like when you face-swap with a chicken?

Answer:
Creepy. Damn creepy.


43 comments:

Elsie Amata said...

No need to go on a diet. That last picture made me lose my appetite. Damn creepy indeed.

Elsie

Infidel753 said...

That's a pretty elaborate costume in the third picture. On the other hand, I see from the signs that it's a Russian-speaking area, so maybe that's a real mutant chicken from Chernobyl.

anne marie in philly said...

I'mma gonna tell a friend about this post!

Lady M said...

Love that eye swap picture - very creepy!

Bob said...

All good until that last one.
You just had to put that last one in, didn't you?
Those faces will haunt me for days!

laurie said...

That last one will haunt me for days lol!, thanks Deb , I’m still smiling!

Sixpence Notthewiser said...

The crosswalk one is priceless!
I want that for next Halloween!

XoXo

Deedles said...

Some say the chicken crossed the road
To get to the other side.
I say the chicken got half way there,
Got squashed by a Chevy, and died.
- Deedles circa 1968 age 12

These are too funny! I don't know what face swapping is and I hope I'm never involved!

Parnassus said...

Hello Debra, It's posts like these that keep your blog high in the pecking order.
--Jim

Rain said...

OMG I'm going to have nightmares about that face swap!!!

Busy Bee Suz said...

OMG! THE FACE SWAP! I can't unsee that now. :)

^.^ said...

OMG, friend D … that last pic is hilariously creepy!!! Love it!!! Always, cat.

bobbie said...

I think I'll be having nightmares tonight about the face-swap!!!

Leanna said...

Oh, that last one was really damned creepy. It got me walking around the house lifting my lags and chocking. Almost like a chicken. Did you know Joyce owns a pair of Uggs? YES! She's gone Valley Girl on us and she lives in Ohio for jeabbus sake. I'm thinking OMG!

Linda said...

I know that I am "no spring chicken" but that last one has caused me to "chicken out" on chicken memes.

I think I'll "go to bed with the chickens" to try and get over it.

DVArtist said...

OMG you are so funny. I am cracking up over these. Thanks for the morning laugh.

Kirk said...

When I was a kid there was a joke that went like this:

Q: Why did the chicken cross the road?

A: Because Colonel Sanders was chasing him.

I should note Sanders was still alive back then. I'm not sure younger people these days who think he's just a trademark and was never a real person would get it.

Jenn said...

I bought those chicken socks for my sisters!! lol
That face swap is amazing..and terrifying! ha!

DEZMOND said...

I'm kinda sorta scared now....

e said...

Great poultry memes! I love that realistic costume that the crosswalk user is wearing. Maybe they could upgrade their shoes, though.

Marie Smith said...

Lol. You always give me a chuckle, Debra! Thank you!

Professor Chaos said...

Oh my Gawd! It's all fun and games until that freakin eye-swap. Thanks for the nightmares!

The Liberty Belle said...

Ha! Fun post!

Joanne Noragon said...

I assume the young lady has chicken eyes. This one is cringe worthy.

Rawknrobyn.blogspot.com said...

Loved this playful post, especially the first meme.
We shouldn't question chickens motives. That's for turkeys.

Cheers, Debra.

Rommy said...

That face swap will haunt my nightmares! :D

bj said...

coming by to say hello....
cute post and that last photo is downright scary!! :)

Moving with Mitchell said...

Ooh, that face swap! Creepy doesn't beGIN to describe it!

Martha said...

HAHA! So funny. Even the last one with all its creepiness :)

Guillaume said...

The only question I care about is: did the chicken succeed crossing the road?

This N That said...

Playing catch-up! Love the costume. It’s perfect.. that face swap Is definitely creepy.. First of all, why?Fun post...

SmitoniusAndSonata said...

Love the first one!

Miss Val's Creations said...

Funny stuff. That last photo is very uncomfortable to view!

Magaly Guerrero said...

That is a very disturbing eyeball swapping.

LL Cool Joe said...

I've seen that Face swop meme on Pinterest and it's so funny and creepy at the same time. I could do with a rubber chicken on the back of my jeep. :D

Mildred Ratched said...

I think we might have been separated at birth. Are you up for some DNA testing? lol OMG! Someone who is as twisted as me...FINALLY!

mshatch said...

That last one is just creepy! We have chickens and a (nice) rooster :)

Ur-spo said...

I had to cover up the photo in the last one as I typed this as she was giving me major creeps.

Powdered Toast Man said...

Roosters are cocks.

baili said...

how sublimely you explained dear Debra
i bet chicken assassination would agree with each you mentioned here hahaha

The Happy Whisk said...

Ewww. The eye one. So cool and gross.

Hahaha, on the socks.

Sooo-this-is-me said...

Hahaha! I love the rubber chicken backup warning!!!

Magic Love Crow said...

Brilliant Deb! LOL! But, that last one is scary! LOL!